System Google AdSense to system reklamy
kontekstowej. Zanim więc wejdziemy w szczegóły, kilka słów na temat
tego, jak działają tego typu systemy.
Reklama kontekstowa dopasowuje się do kontekstu strony, na której jest umieszczona. System odpowiedzialny za jej wyświetlanie analizuje treść i zawartość strony, oceniając, czego ona dotyczy. Następnie dobiera na tej podstawie odpowiednie reklamy.
Po co?
Wszystko jest efektem założenia, że reklama dopasowana do zainteresowań internauty będzie przez niego częściej klikana, niż inna. Musi być zatem dopasowana do treści strony, bo przecież internauta jest nią zainteresowany.
Dopasowywanie reklam do treści odbywa się zawsze mniej lub bardziej automatycznie, w odniesieniu do zdefiniowanych przez użytkownika haseł / grup tematycznych, lub bezpośrednio w oparciu o treść strony.
Reklama kontekstowa dopasowuje się do kontekstu strony, na której jest umieszczona. System odpowiedzialny za jej wyświetlanie analizuje treść i zawartość strony, oceniając, czego ona dotyczy. Następnie dobiera na tej podstawie odpowiednie reklamy.
Po co?
Wszystko jest efektem założenia, że reklama dopasowana do zainteresowań internauty będzie przez niego częściej klikana, niż inna. Musi być zatem dopasowana do treści strony, bo przecież internauta jest nią zainteresowany.
Dopasowywanie reklam do treści odbywa się zawsze mniej lub bardziej automatycznie, w odniesieniu do zdefiniowanych przez użytkownika haseł / grup tematycznych, lub bezpośrednio w oparciu o treść strony.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
PLEASE COMENNT